Utilitzem galetes pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir dades estadístiques. Si continues navegant, acceptes les condicions. Més informació Acceptar
(+34 ) 935 880 970

Construcció

Construcció i pavimentació

Sector més professional, amb càrrega lleugera i pesada, que requereix en moltes ocasions la manipulació de la maquinària pels nostres conductors.

Transport de tot tipus de maquinària per als moviments de terra: excavadores, dúmpers, pales carregadores, buldòzers, carregadores de cadenes, manipuladores telescòpiques, dragalines...; o d'asfalt: estenedores d'aglomerat de cadenes, de rodes, regles, moledores, estabilització i reciclatge, asfaltadores, compactadores... El nostre parc de góndoles ens permet triar sempre la millor opció en funció del pes i les dimensions.

Góndoles amb xassís lateral de 2.550 mm fins a 4.740 d'ample, des de 2 eixos fins a 6 eixos, amb coll desmuntable per a càrrega davantera a 45 cm del terra.

Góndoles biga i doble alçada fins a 11.700, des de 4 eixos fins a 6 eixos, amb coll desmuntable per a càrrega davantera a 45 cm del terra.

Góndoles planes des de 3 eixos fins a 6 eixos, amb rampes posteriors.

Totes equipades amb eixos giratoris mitjançant comandament via ràdio per facilitar les maniobres al conductor i les entrades/sortides de les obres.

Tornar